چگونه از پادکست استفاده کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه از پادکست استفاده کنیم؟
نوشته شده در سه شنبه 18 مهر 1402
بازدید : 128
نویسنده : tara




این روزها پادکست ها همه جا هستند و موضوعات زیادی برای انتخاب وجود دارد. در سال های اخیر با رشد فضای پادکست، کیفیت آن نیز افزایش چشمگیری داشته است. اگرچه بسیاری از ما نمی دانیم چگونه از پادکست استفاده کنیم. در اینجا به روش‌های مختلف گوش دادن به پادکست‌ها، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا بلندگوهای هوشمند و موارد دیگر می‌پردازیم.

مزایای استفاده از پادکست ها به قدری زیاد است که اکنون می توانید آن ها را در دستگاه های مختلفی گوش دهید که یکی از آنها گوشی هوشمند شماست. در واقع، ساده ترین راه برای گوش دادن به پادکست ها برای مدت طولانی، استفاده از گوشی هوشمند است. تقریباً همه دستگاه‌های موجود در بازار حداقل یک راه برای گوش دادن به پادکست‌ها دارند و بیشتر تلفن‌های همراه راه‌های زیادی دارند. بنابراین، اگر یک گوشی هوشمند در جیب خود دارید، در حال حاضر پلتفرم ایده آلی برای گوش دادن به پادکست ها دارید.

چگونه با گوشی هوشمند به پادکست گوش دهیم؟

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پادکست ها این است که می توانید به آن ها در چندین دستگاه از جمله گوشی های هوشمند گوش دهید. سه راه عملی برای گوش دادن به پادکست ها در گوشی شما وجود دارد:

برنامه های پادکست برای آیفون

اگر گوشی هوشمند شما آیفون است، مزیتی خواهید داشت زیرا iOS با اپلیکیشن پادکست همراه است. کافی است یکی از برنامه های موجود در گوشی خود را بررسی کنید، مانند پادکست اپل. Apple Podcasts یک برنامه عالی برای شنوندگان است که به آنها امکان می دهد پادکست ها را جستجو کنند، قسمت های جدید را پیدا کنند و به راحتی مشترک شوند. بنابراین باید هر بار که می خواهید به پادکست خود گوش دهید، برنامه را باز کنید و یک قسمت از روز را انتخاب کنید. از دیگر برنامه های iOS می توان به Pocketcasts و Spotify اشاره کرد.

برنامه های پادکست برای اندروید

کاربران اندروید برنامه پادکست مخصوص به خود را دارند، Google Podcasts یکی است، اما بسیار محدودتر از ارائه اپل است و من در حال حاضر آن را توصیه نمی کنم. در عوض، PocketCasts یا CastBox را دانلود کنید و بلافاصله شروع به گوش دادن به پادکست های خود کنید.

برای گوش دادن به پادکست ها وارد سیستم شوید

اگر به پادکست ها  شیراحمدی در گوشی هوشمند خود گوش می دهید، به هدفون نیز نیاز خواهید داشت اکثر گوشی های هوشمند جدید با هدفون های خوبی عرضه می شوند، بنابراین این نقطه شروع خوبی برای گوش دادن به پادکست ها است همچنین برای مدیریت کابل خود بسیار مفید است تا بتوانید هر زمان که بخواهید پادکست خود را متوقف کرده و گوش دهید. برای دریافت بیشتر پادکست های مورد علاقه خود می توانید هدفون خود را ارتقا دهید برای به دست آوردن هدفون های عالی نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید

چگونه با کامپیوتر خود به پادکست گوش کنیم؟

گوش دادن به پادکست ها در تلفن هوشمند قطعا راحت ترین و طولانی مدت ترین روش است زیرا تلفن های همراه برای این کار بسیار زیاد هستند، اما از نظر فنی ساده ترین و واضح ترین راه برای گوش دادن به پادکست پخش مستقیم آن از رایانه است. بنابراین یکی از مزایای استفاده از پادکست این است که می توانید از طریق رایانه به آن گوش دهید. نکته منفی این است که برای این کار باید به میز کامپیوتر خود بچسبید.

این نیز می‌تواند راه خوبی برای یافتن قسمت‌های جدید و دریافت محتوای بهتر قبل از اشتراک‌گذاری پادکست در تلفن همراه شما باشد، اما پادکست‌ها چگونه به این شکل کار می‌کنند؟ تقریباً هر پادکست یک ویژگی برای پخش زنده قسمت ها در صفحه خود دارد. به صفحه پادکست خود بروید و دکمه پخش را پیدا کنید و به آن گوش دهید.

علاوه بر این، می توانید هر نمایشی را با استفاده از یکی از برنامه های کتابخانه موجود در رایانه خود پخش کنید. معروف ترین این برنامه ها iTunes و Spotify هستند. اگر برنامه را در رایانه خود دارید، به قسمت پادکست بروید و داخل آن را جستجو کنید و دکمه پخش را فشار دهید. اگر از برنامه Spotify برای گوش دادن به پادکست ها در تلفن همراه خود استفاده می کنید، اشتراک شما به همان سیستم عامل منتقل می شود. متأسفانه، آیتونز و پادکست اپل اینطور به هم متصل نمی شوند. تا زمانی که بلندگوها یا هدفون ها به کامپیوتر متصل هستند، این روش برای گوش دادن به پادکست ها بسیار مفید است.

عیب این روش در دراز مدت همانطور که قبلا ذکر شد این است که برای گوش دادن به پادکست باید جلوی کامپیوتر خود بنشینید و اگر نمایش یک ساعت طول بکشد ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما اگر نه. پادکست قسمت کوتاه است. همچنین می‌توانید پادکست‌ها را از طریق بلندگوهای رایانه پخش کنید و در حین انجام کار دیگری در خانه به آنها گوش دهید.

نحوه گوش دادن به پادکست در ماشین

طبق آخرین آمار پادکست ها، ماشین رایج ترین مکان برای گوش دادن به پادکست ها است و منطقی است. تقریباً همیشه در ماشین به رادیو گوش می‌دهیم و می‌توان گفت که پادکست رادیوی جدید است، بنابراین یکی دیگر از مزایای استفاده از پادکست، امکان گوش دادن به آنها در حین رانندگی است. اما چگونه می توان به پادکست ها در ماشین گوش داد؟ اولاً، این کار از طریق اتصال بلوتوث امکان پذیر است. بسیاری از خودروهای مدرن برای اتصال به تلفن شما تنظیم شده اند تا بتوانید با هندزفری تماس بگیرید. همین اتصال همچنین می تواند صدایی را از تلفن شما پخش کند.

اگر این عملی نیست، روش رایج تر این است که هر خودرویی دارای یک پورت «ورودی کمکی» یا «خط ورودی» باشد که شبیه جک هدفون است و تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل است. از 3.5 تا 3.5 میلی متر - برای اتصال تلفن به ماشین. به عنوان آخرین راه حل، برخی از افراد از دستگاه های رادیویی استفاده می کنند که خروجی تلفن شما را در فرکانس خاصی پخش می کنند و سپس رادیو ماشین را تنظیم می کنند.

چگونه با استفاده از اسپیکر هوشمند به پادکست گوش دهیم؟

شما نمی توانید امتیاز استفاده از بلندگوهای هوشمند طراحی شده توسط بزرگترین شرکت های جهان را از دست بدهید. گوگل دارای Google Home است، آمازون دارای Echo است و هر ماه موارد بیشتری اعلام می شود.

هر بلندگوی بلوتوثی به شما امکان می دهد پادکست خود را از تلفن هوشمند خود پخش کنید، بنابراین Home و Echo می توانند به این روش کار کنند. Echo بسیار عالی است زیرا با TuneIn Radio و Spotify ادغام می شود. در نتیجه، توجه به این نکته ضروری است که توانایی گوش دادن به پادکست ها از طریق بلندگوی هوشمند یکی دیگر از مزایای استفاده از پادکست است.

مزایای استفاده از پادکست چیست؟

اگر بخواهیم مزیت های استفاده از پادکست را مطالعه کنیم، یکی از مهم ترین مزیت های آن امکان استفاده منظم از آن است. هنگام آشپزی، کار، رانندگی یا تمیز کردن خانه می توانیم به پادکست گوش دهیم. در واقع، مزایای استفاده از پادکست ها باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان به آن ها گوش دهند.

نکته شگفت انگیز این است که جامعه شنوندگان پادکست هر سال افزایش می یابد. البته، همه اینها به مزایای پادکست ها برمی گردد، اما چرا پادکست ها تا این حد محبوب هستند؟ آنها در دنیایی که دانش آموزان بینا بر آن تسلط دارند به چه چیزی نیاز دارند؟

برخی از مزایای استفاده از پادکست که باعث محبوبیت آن شده است چیست؟

در دنیای فرهنگ بصری و توسعه سریع فناوری، محبوبیت قالب ساده ای مانند پادکست مشکوک به نظر می رسد. آخرین آمار نشان می دهد که 49 درصد از ویدیوهای بازاریابی تنها 0 تا 60 ثانیه طول می کشد. پس چرا پادکست هایی که حداقل 90 درصد مواقع به طور متوسط ​​در 41 دقیقه گوش داده می شوند؟ پاسخ به این سوال در مزایای استفاده از پادکست نهفته است.

پادکست ها توانایی انجام چند کار را دارند

گوش دادن به پادکست ها راهی آسان برای با خبر شدن از آخرین اخبار و رویدادها است

پادکست سرگرم کننده است

چندوظیفه ای پادکست یکی از مزایای اصلی استفاده از پادکست است

دلیل اصلی محبوبیت پادکست ها و بزرگترین مزیت استفاده از پادکست این است که باعث صرفه جویی در وقت مخاطبان شما می شود. در تحقیقات ادیسون، آنها توانستند بفهمند که کجا به پادکست گوش می دهند و دریافتند که اکثر مردم هنگام راه رفتن به خانه یا محل کار و هنگام رانندگی به وبلاگ های صوتی گوش می دهند.

این بدان معناست که شنوندگان پادکست حداقل دو کار را همزمان انجام می دهند، مانند تمرین کردن و گوش دادن به پادکست خود. این یافته همچنین نشان داد که بیشترین اقدامات هنگام گوش دادن به پادکست انجام شده است.

دانستن آخرین اخبار به روشی آسان دومین مزیت استفاده از دوره ساخت پادکست زهرا شیراحمدی است

بر اساس راهنمای انتشار پادکست، پادکست های خبری روزانه بازار شلوغی دارند و در حال حاضر توسط غول های رسانه ای مانند واشنگتن پست، واکس، گاردین، اکونومیست و نیویورک تایمز اشغال شده اند. با توجه به اینکه اخبار دومین موضوع محبوب در بین مصرف کنندگان در پادکست (پس از موسیقی) است، این یک مزیت ثانویه استفاده از پادکست است.

دلیل این امر این است که افراد می توانند برای اطلاع از قسمت های جدید به پادکست مراجعه کنند و ظرف 24 تا 48 ساعت پس از دانلود به پادکست گوش دهند. برای اثبات این موضوع، ما یک نظرسنجی انجام دادیم و جالب اینکه 52 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هرگز به پادکست خبری گوش نمی دهند. در حالی که 41 درصد از آنها گفتند که اغلب به آن گوش می دهند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: